2011-07-10

FEM INTERVJUER!

Jag skulle kunna skryta ohämmat om hur många begåvade människor som finns i min (omedelbara och perifera) närhet, men istället tänkte jag slå två flugor i en smäll och låta några av dem själva komma till tals. Detta i s.k. intervjuform.

Nu i veckan kommer bloggen alltså fyllas av exklusiva intervjuer med olika kollegor/vänner jag tycker mycket om. Den gemensamma nämnaren är att alla är humorister av olika slag, samt awesome.

Ni kommer bland annat att bjudas på följande:

SARA HANSSON beskriver nackdelarna med att ha ett exceptionellt gott minne.

JONATAN UNGE jämför sin judendom med ett lajv.

PONTUS LUNDKVIST bjuckar på strategier för hur man läser Aftonbladet-kommentarer utan att ta skada av det.

LIV STRÖMQUIST gör en astrologisk analys av Alliansen.

Och JOSEFIN JOHANSSON pratar om... Josefin Johansson.


Första intervjun dyker upp imorgon bitti. Puss!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj! Det låter hur bra som helst!

hanna sa...

hurra!

Nanna sa...

David:

Eller hur!

hanna:

Jag säger detsamma!

Filippa sa...

Jaaaaaaa! Så kul! :))))) you rock nanna!