2008-04-17

Fem konsumentmail (torsdag)

7 kommentarer:

Oskar Forsgren sa...

Fniss!

Anonym sa...

Haha, du är så bra. Hoppas företagen inte tar de här mailen som skämt utan seriöst försöker ändra sig.

Anonym sa...

Jättebra tema! Jag var litet rädd att det skulle bli likt Eric Ericssons brev till samhället-grej. Men som vanligt lyckas du vara helt egen. Så jävla smart och oväntad. Det är helt omöjligt att genomskåda hur din hjärna jobbar. Tack.

Sara Hansson sa...

Jag fnissar en gång till. Komsi hit jag vill ha dig vid min vänstra sida typ som gud och jesus elle va dom hette du vet dom grabbarna

Ulla Wennberg sa...

Underbart bra. Clearblue-brevet blir, för att använda ett av Disneys favorituttryck, en klassiker!!
Kommer att vidarebefodra länken till din blogg.

Anonym sa...

okej. att klicka där var visst ingen bra idé. och att sen försöka en gång till var en ännu sämre idé. men virusskyddet verkar fungera iaf!

Mikusagi sa...

Åh jag undrar så över företagens reaktioner över breven du skickar. Jag vill vara där när de läser dem!