2012-08-16

Hejdå Fulheten.com!

För sex år sedan startade jag hemsidan Fulheten.com, där jag publicerade serier och allmänt konstiga bildexperiment.


De första tre-fyra åren orkade jag hålla siten igång, men därefter tappade jag bort lösenordet och glömde hur man uppdaterar. Sedan dess har sidan bara legat och flutit runt i sajberspejs som ett rosa spökskepp.

Förra året frestades jag att inte förnya domänen, men övertalades till slut om att ha den kvar. Det här året har jag dock bestämt mig för att låta Fulheten.com gå i graven för gott. Och jag måste alltså gå ut med det här på bloggen, eftersom jag (som sagt) inte längre kommer åt sidan.

Fulheten.com kommer kanske finnas kvar i cirka en månad till (jag vet inte hur lång tid det tar innan webbhotellet stryper den) så det finns fortfarande lite tid att gå in och kolla på bilder. Men - ha då i åtanke att de flesta skapades för flera år sedan och att alla spaningar inte är superfresha idag. (Jag har rätt dålig koll på vad som faktiskt finns där och vågar inte gå in och se efter.)

Jaja. Tack Fulheten.com för din lilla tid här på jorden. Hoppas du får det bra på andra sidan.

10 kommentarer:

Petter sa...

Jag vill också tacka Fulheten.com!

Slowmotion sa...

Fulheten var stor! Och innehåller minst en underbar fjortis-sjöhäst. För detta tackar jag dig med. Tack tack.

Tyra. sa...

NEEEEJJJJJ. JAG ÄR JU FORTFARANDE INNE PÅ DEN JU!!!! DU FÅR INTEEEEEEEEEE...... den är ju så underbar!

Rebbe sa...

Åhhhhhhhhh! Fulheten. <3 Älskade den. Må den vila i frid!

Anonym sa...

fulheten.com är typ det bästa som har hänt mig!!! :'(

Anonym sa...

Åh, det var synd.

Men du, själva domännamnet kostar väl inte mer än max en hundring per år? Kan du inte bara säga upp webbhotellet, ha kvar domänen fulheten.com och peka om adressen till något bra ställ, din twitter kanske?

Annars kommer någon hemsk person köpa fulheten-domänen och göra det till en hemsk spökig reklamsida för plastiga skönhetsprodukter eller något ännu värre. Och folk som kommer ihåg adressen till din sida kommer knappa in adressen om något år och få goatsy i ansiktet eller något annat som inte är bra att äta frukost till. Tänk om hörru!

Nanna sa...

Tack alla!

Och till sista Anonym:
Det är försent, har sagt upp både och. Så det är bara att hålla tummarna för att inte t ex Shirt Store köper upp domänen. (Även om det vore ett roligt skämt från deras sida att göra det.)

billie sa...

ÅHNEEEJ

Ellinor sa...

Men ååååh. Hade tänkt att be att få låna en bild till en jämställdhetsdebatt..

Tack för en fantastisk sida!

Anonym sa...

Varför...? VAAARFÖÖÖR!?!