2012-08-15

Älska internet


7 kommentarer:

Spetsen #11 sa...

"tjejer i trosor", "tjejer som kissar", "tjejer som ser mycket unga ut", "tjejer i string", "tjejer som ser unga ut". Hur fan porrsurfar folk nuförtiden? Med de där sökningarna lär man ju inte hitta något.

Bör för övrigt nämnas att Google delvis anpassar förslagen efter vem det är som söker. Så Nanna, vad brukar du söka efter på Google egentligen? ;)

Anonym sa...

jag pallar inte världen längre

MarySaintMary sa...

Om jag skriver "killar" får jag "killar med stånd" som sjätte förslag. Men annars var det inte så mycket att hänga i julgranen.

SLEBBO! sa...

Älskar världen i allmänhet. Igår när vi var ute snappade jag upp det här från ungdomsgänget (18-20ish-åldern) bredvid oss: ”Va?! E hon femmenist? Åmeh shit vad äckligt!”

Anonym sa...

NANNA! Jag vet fan inte vad jag ska göra, jag har slutat att skratta åt "finn din plats i köket kvinna"/HAHAHAH GULA BLEND!!!-skämt och börjat kommentera när jag tycker skämt är rasistiska/sexistiska och har nu fått stämpel som gängets partypooper och det stämmer inte för jag är fan ingen partypooper. Jag är svinrolig egentligen. Vill bara ha en skönt samtalsklimat där man inte sparkar neråt det enda man gör. Nu vill jag mest bara vara en sengångare som tittar på världen och begrundar galenskapen utifrån men rent praktiskt är det svårt att lösa. Vad gör man?

Mikusagi sa...

Jag gillar att det finns både "tjejer som ser unga ut" och "tjejer som ser mycket unga ut".
Omväxling förnöjer.

Anonym sa...

Intressant att jag inte alls får samma sökförslag som ovan. Baseras det på tidigare sökningar på resp dator månne?