2012-06-14

Till idélådan på moderat.se








8 kommentarer:

Dhiemm Argelian sa...

Så fantastiskt! Moderaterna har ju påståtts ha ont om nya förslag på sistone, men med detta initiativ - no more! Du borde förklara Projektet Hjälp En Moderat inlett, jag är helt säker på att det skulle bli en dunderhit. Jag har redan börjat fila på idéer. I kategorin Föregångsland för klimat och hållbarhet har jag till exempel ett progressivt förslag för att motverka problemen som de stigande havsytenivåerna medför: fäst jättemånga heliumballonger längs med landets gränser! Ett flygande land behöver minsann inte oroa sig för några stigande hav. Man kan också installera en jättestor frysbox på nordpolen.

Aleksander sa...

Jag tycker bäst om att du är född på 80-talet även om vi är en döende generation.

Ida från Träslottet sa...

"Beat"! Det är ju oemotståndligt bra!

Anonym sa...

'hjälp hjälp' var faktiskt det roligaste jag läst på hela dan

ViolaIngeborg sa...

Nanna, du är fan bäst!

Frida sa...

Det här var bara för bra!!! Skrattade högt. Känner mig helt varm inombords.

Ina sa...

Hahaha! Dom matar han med bär. Hahaha!

Azze sa...

Den sista där är så jävla priceless! Jag ÄLSKAR dig Nanna!

/Azze