2012-05-16

Mitt liv blev så SJUKT mycket bättre när jag köpte en påse pysselögon


8 kommentarer:

Mina sa...

Haha, jag som funderade igår över om det var tillåtet att köpa på sig de här plastögonen: https://www.facebook.com/plasticks

Men livet kanske skulle bli roligare? Det behövs.

Tyra Blomster! sa...

ÅH! PLASTÖGON! Älskar sånna :D

em. sa...

MITT liv blev så sjukt mycket bättre av att du kallar dem pysselögon! Heter de så på riktigt? Har jag pysslat ett helt liv och aldrig kallat dem det? Ofattbart!!

Fredrik Larsson sa...

Haha. jag skulle aldrig kunna sitta och jobba om en lampa stirrade på mig. XD

Oscar sa...

Mer pysselögon:

http://magiccardswithgooglyeyes.tumblr.com/

Eva Wall sa...

I love your blog. The humour is great.

Intersexorwhat sa...

Men å vad söt din lampa blev (inte för att jag vet hur den såg ut innan, men ändå)!

Agnes sa...

Finns som knappar på Ohlssons. Ganska bra för då kan man sy fast dom på koftan så trillar dom inte av. ELLER så syr man fast ett öga i nacken