2012-09-03

Snart...

... kommer mitt bloggande att flytta till en annan adress. Kanske redan i veckan. Det här är det näst sista inlägget på Fem bilder någonsin.

På sistone har jag sett till att göra klart massa viktiga grejer jag skjutit upp. Svarat på mail, flyttat min arbetsplats, skickat bilder och andra osexiga sysslor. Det här skickade jag t.ex. i förra veckan till Skövde Kulturhus:


Där ska jag, Sara Granér, Liv Strömquist, Malin Biller, Loka Kanarp och Lina Neidestam (hoppas jag inte glömde någon nu) ställa ut serier i höst, med start 22 september. Missa inte det om du har vägarna förbi.

Och om du inte bor i Skövde så mycket som Umeå så tycker jag verkligen att du ska komma på min soloutställning där. 14 oktober är det vernissage på Bildmuseet

Puss och hej från en stressad!

7 kommentarer:

fanny sa...

hej nanna du är så fehruktansvärt bra punkt slut.

Kajsa sa...

Hej Nanna! Glöm inte bort att lämna din nya adress, så att vi fans hittar dit. ;)

Förövrigt tycker jag att det vore himla trevligt om du kunde få göra en liten eller stor utställning på EWK-museet på Arbetets museum här i Norrköping.

Lycka till i Skövde!

Kram Kajsa

Nanna sa...

fanny:

Men gud vad snällt sagt!

Kajsa:

Närå, jag kommer meddela den. Och jag skulle gärna ställa ut i Norrköping (en av de städer jag gillar mest) om de ville ha mig.

Fredrik Larsson sa...

Synd att det är så långt bort. Gör något i din gamla hemstad Gävle så jag slipper åka så långt. Jag är ju så fattig så. :P

Tyra Blomster! sa...

Nanna <3 <3 <3!!! Båda utställningarna kommer bli helt awesome :) Men snälla ha kvar fem bilder, den är ju så himla bra ju!

Nanna sa...

Fredrik Larsson:

Har ställt ut i Gävle tidigare, det är möjligt att jag får tillfälle att göra det fler gånger.

Tyra:

Tack! Den nya bloggen kommer vara som Fem bilder, med undantag för att jag kommer få betalt för att blogga och därför kommer kunna prioritera den mer. (Och jag ska inte radera den här bloggen, bara inte uppdatera den mer.)

Anonym sa...

Tråkigt att bloggen försvinner, men jag hoppas att det går bra med den nya lite senare! Good Luck.