2011-04-03

Fem ur Det Vita Blocket

Jag har ett block som är vitt. I det ritar jag och gör collage.


Kommande vecka (v 14) lägger jag upp fem av de bästa/finaste bilderna från Det Vita Blocket.

Jag vill också passa på att be om ursäkt för uteblivet bloggande de senaste månaderna. Jag har varit upptagen med det här och det här.

Dessutom vill jag passa på att puffa för en bok jag varit med om att skapa. Rikets sal heter den, och vi som står bakom är ett humorkollektiv med samma namn. Boken är (över)fylld av skojerier om t.ex. kentaurer, kuvösbarn och Kristan Luuk. Men också saker som inte börjar på K, såklart. Här kan den beställas.

Rikets sal

2 kommentarer:

Filippa sa...

Jaaaaaaa, äntligen fem bilder igen, har saknat bloggen mycket även om tankesmedjan såklart är helt fantastiskt :)

Ivan sa...

JAAAY! Äntligen fem bilder igen!