2009-02-15

Fem glassar

Hej, här kommer ett informativt inlägg!

Först av allt vill jag tacka alla som kom på släppfesten här i Malmö. Typ såhär roligt var det:

(Foto: Stiffe Vildöga och Ella Torkelsson)

Sedan vill jag även påminna om releasefesten i Stockholm nu på fredag. Den kommer att hållas på Café Edenborg, och anmäler sig gör man genom att maila till info [at] kolikforlag.se.

Och som om det inte vore nog med huvudstadsrelaterade festligheter hålls även vernissaget för min utställning/kvartersbutik Ful-livs på Galleri Hangups på lördag. Mer om den saken kan man läsa här.

PLUS: Boken går nu äntligen att köpa. T.ex. genom att klicka på omslaget här i högerspalten.

(Och ja, nästa veckas bilder blir precis vad det låter som. Fem glassar.)

6 kommentarer:

Sara Hansson sa...

Sablar vad fint! Vilket collage! Vilken fest! Och vetskapen om att vi ska fira i Stockholm också. KRAM

Maria Markusson sa...

Vill ha mer info om festen i Sthlm!
Inträde? Tid? Vad händer?

Nanna sa...

Sara:
Javisst! Är så glad att du ska följa med, kommer bli så jävla fint!

Maria:
Tid: 19-01 (ca)
Inträde: 100 kr med bok, 60 kr utan bok
Det som händer: Jag, Sara Hansson (här ovan), Fabian Göranson och andra serietecknare kommer att teckna varsitt freak i naturlig storlek, live. Sen kommer det högst troligt att bli nån form av livemusik, och säkert massa annat roligt. Det är inte jag som står vid rodret så jag har inte superkoll. Men hoppas att du kommer!

Loka Kanarp sa...

Maria Markusson: För att komma på festen på café edenborg så måste man stå på gästlistan. Skicka ett mail med ditt och dina kompisars namn till info@kolikforlag.se

Festen är alltså fredagen 20 februari kl 20.00-01.00, café Edenborg Stora Nygatan 35, Stockholm.

Varmt välkomna!

Lisa sa...

Blir det ingen i göteborg också? :)

Mjömark sa...

jag vill också uppleva göteborgsfestligheter!