2011-05-13

Fem ur Det Vita Blocket IV (fredag)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah. Say what?!

Anonym sa...

Amen vad hände med torsdagens? Den var ju lätt i topp fem denna veckan!

Mikusagi sa...

Blogger fuckade upp och fungerade inte torsdag + större delen av fredagen så jag gissar att inlägget åts upp. Kanske sitter den opublicerad i listan och Nanna behöver bara klicka på "Publicera". Do eet!

Angående bilden: Like!

Nanna sa...

Nu ligger torsdagens uppe!

Sofia i London sa...

får man låna en bild från din blogg? tänkte skriva en tipslista på bra feministbloggar etc

x

Sofia

Nanna sa...

Absolut!

Blogga lagom sa...

Åh. Har du slutat med "Fem bilder" nu? Jag höll ju precis på att bli beroende!

Nanna sa...

Blogga lagom:

Jag är för dålig på att göra saker kontinuerligt, så jag nöjer mig med att blogga i stötar. Två veckor här, tre veckor där.

Anonym sa...

varfor inte:)